zondag 1 maart 2015

Verjaardagsblouse Alicia 5 jaar

In tegenstelling tot alle andere jaren maakte ik dit jaar een blouse voor de verjaardag van Alicia. Ik vond een schattig So Cute stofje bij Bas Bastiaans en zag het plaatje helemaal voor me. Een leuke uitdaging uit, want ik heb geen blouse ervaring.

Ik zocht in de voorraad patronen en vond een jongensblouse in de Ottobre 6/2012, nr. 18. Ik nam een paar maten kleiner dan de draagmaat van Alicia, verlengde de boel, een rechte zoom aan de onderkant, werkte de mouwsplit anders af en liet de zakken achterwege. Dan is het al best meisjesachtig!

Patroon: Ottobre 6/2012, nr. 18
Stof: So Cute bij Bas Bastiaans
Knoopjes: Veritas (Luik)




Het was lastig om haar goed op de foto te krijgen,
veel te druk met spelen met alle cadeautjes.

1 opmerking:

  1. Hey Rianne,

    Wat een leuke blouse, daar zal Alicia vast heel erg bij mee zijn.

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen