woensdag 7 november 2012

Zeven kledingstukken in zeven dagen...

Zeven kledingstukken in zeven dagen...

Vorige week maandag (29 oktober 2012) ben ik de uitdaging aangegaan met wat andere dames van het Sancho-forum: zeven kledingstukken in zeven dagen. Nou, ik kan je zeggen: het is niet gelukt. Om het te compenseren: zeven projecten in veertien dagen.
Het eerste project dat ik wil laten zien: een nieuwe dekbedovertrek voor Alicia, inclusief twee kussenslopen.









 

Van de restjes nog een extra kussen gemaakt, van kussens kan je er immers nooit te veel hebben. Zeker niet als van het Franse ledikant op termijn een bedbank gemaakt kan worden. Dan moet een klein meisje natuurlijk veeeeeel kussens hebben.



Toen kreeg ook de pop nog een nieuw dekentje.


 
En wat er daarna nog over was, bood mogelijkheden om eindelijk deze veel te schattige vogeltjes te maken. Ik heb er al heel wat gefreubeld en wil kijken of ik ergens een leuke vogelkooi kan scoren.
Wordt vervolgd...

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten